-
Millest peaks rääkima järgmine tehnoloogiakompass?
Head tehnoloogiasõbrad! Millest peaks rääkima järgmine “Hariduse tehnoloogiakompass”? Palun andke meile oma arvamusest teada ja täitke lühike küsimustik. Täida küsimustik …
-
Nähtamatud lapsed nähtavaks
Oluline osa õppijate probleemidest jääb nähtamatuks, kirjutab Kersti Peenema mittetulundusühingust Helge Kool. Kui kool võtab laste vaimset ja emotsionaalset heaolu …
-
Kuidas distantsõppe nõrgad kohad tugevuseks pöörata?
Hariduse tulevik võiks olla kontakt-ja digiõppe hübriid, kirjutab üliõpilane Kätriin Helena Huttunen Postimehes ilmunud artiklis. Ei tohiks eeldada, et igaüks …
-
Veebiseminar: kaugõppe tulevikusuunad
Tehnoloogiakompassi uue distantsõppeteemalise peatüki autor, Tartu Ülikooli informaatika didaktika kaasprofessor Piret Luik annab uuel veebiseminaril ülevaate, kuidas kaugõpet kõige mõistlikumalt …
-
Hea koolihoone on nagu õpik
Eesti Arhitektide Liidu juhend “Muutuv kooliruum” kirjutab, et füüsiline keskkond mõjutab väga palju seda, kui innukad on õpilased õppima ja …
-
Kiirtee iseseisva õppeni
Veebruarikuus lisasime “Hariduse tehnoloogiakompassi” uue personaliseeritud õppe peatüki. Eksperdid tõid välja kaks olulist oskust, mida personaliseeritud õppimine õpilastelt nõuab: oskus …
-
Dotsent Martin Sillaotsa ülevaade mängustamisest
Üha keerulisem on noorte õppijate tähelepanu võita traditsiooniliste õpimeetoditega. Sotsiaalmeedia ja mängud oma vaheldusrikka sisu ning kiire tagasiside võimalusega palju …
-
Kairit Tammets Tallinna Ülikoolist tutvustab personaliseeritud õpet
Mõistame tänapäeval aina paremini, et õppijad on erinevate võimete, huvide ja vajadustega ning samasugune õppeprotsess kõigile ei sobi. Personaliseerimine on …
-
Personaalse õpirajaga koolistressi vastu
HITSA juhatuse esimees Heli Aru-Chabilan kirjutab esialgu Postimehes ilmunud arvamusartiklis, kuidas saab tehnoloogia abil lahendada paljusid koolielu probleeme, et õpetajal …
-
Kuula saadet: personaliseeritud tulevikuharidus kuula
Vikerraadio saade “Reporteritund” sai inspiratsiooni tehnoloogiakompassist ja süvenes põhjalikult personaliseeritud õppe teemasse. Saatekülalisteks olid Järveküla kooli juht Mare Räis, Sebastian …